Cervikal Spinal Stenos eller Ryggmärgen i kläm i nacken

Soluppgången 190828

Av Susanne Nietula Edenvik - 2019-09-03 03:40


Onsdagmorgonens bilder på ännu en fantastisk soluppgång, månskäran och jag såg bävern igen. Lägger inte vikten på orden pga att jag försöker spara energi i hjärnan pga utmattningen. Men vill ändå förmedla vad som ger mig livskvalité och naturlig smärtlindring. Så de blogginlägg med soluppgångar så ligger fokus på bilderna. Fotografering, natur och soluppgångar mm ger mig naturlig smärtlindring. Tid och rum försvinner... 

Månskärva månskära

Månskärva månskära


Ser även två hjärtan ovanför månskärvan i bilden. Jag ser hjärtan överallt <3 Kan du se dem?


Moln är så mäktiga.

Bävern simmar i soluppgången


Finaste bävern :)



 
Filmsnutt på bävern som simmar.

Soluppgången

Soluppgången

Soluppgången

Soluppgången



 
Filmklipp på soluppgången

Träd ger mig mycket energi och livskraft.

Påväg hem efter ett par timmar nere vid sjön. Degernäsallén med alla de olika träden. Jag gillar olika. Träd ger mig mycket energi och livskraft.



 
Filmklipp på träden i alle'n

Dagens tänkvärda:
Vad ger dig livskvalité? Vad ger dig naturlig smärtlindring?

#soluppgång #månskärva #månskära #elcykel #livet #energi #friskluft #livskvalité #bäver #träd #utmattning #sparapåenergin

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards